آزمایش قند بارداریمه قند دارم؟یکساعت بعد از گلوکز ۱۵۲

تصویر
۶ پاسخ

در جوابت فقط اگه بچه بریچ باشه و سز دومی باشی مشمول سز اجباری میشی ک بیمه تامین هم برات رد میشه ولی اگه هیچکدوم از اینا نباشی و فقط اختیاری باشه بیمه تامین رد نمیشه فقط تکمیلی رد میشه. فقط حواست باشه بیمارستان هرچیو خواست بکنه تو پاچت قبول نکنی مثلا ب من گفتن Nst بده رفتم دولتی دادم چون اونجا آزاده. خلاصه باید حواست باشه نکنن تو پاچت. بیمارستان ب شدت پولکیه

راجب پرونده هم بگم تو روز اخرم بری قبولت میکنه چیزی ب اسم پرونده ندارن

ببین کریمی دکتر خوبیه میگن دستش سبکه خیلی تمیز بخیه میزنه جاش هم نمیمونه. تو نامه هم زد اختیاری. قبول نمیکنه بی دلیل بزنه اجباری. ولی بیمارستانش خیلی پولکیه دمار آدمو در میارن بااینکه میگن با همه بیمه ها قرارداد داریم ولی بیشتر وقتا ک میخای حساب کنی میگن بیمه تکمیلی قطعه. هربار ک زنگ بزنی هزینه رو بپرسی هربار یه قیمت میگن حرف راست نمیزنن اول میندازنت تو دل ماجرا که مجبور بشی پولشو بدی. من بیمارستانشو اینجور شناختم ولی مجبورم چاره ای ندارم چون از طبیعی میترسم و فقط دکتر کریمی سز اختیاری قبول میکنه بدون زیر میزی.ببین خود دکترش خیلی خوبه یه دونه نارضایتی نداره ولی بیمارستانش نه.

خوبه همچی با همون گلوکز این شده بخاطر شیرینی اون بوده

ن همه چی خوبه

نه قند نداری خوبه

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۷ ماهگی