۷ پاسخ

اپتامیل بده ۱

ازكجا ميدوني شيرت كمه؟ اگه بچه وزنش خوب باشه يعني شيرت كافيه

من بچم شیر خشکیه دیشب رفتم دوتا خریدم ۴۵۰ تومن برای یک هفته پولش بکنار اصلا مهم نیس معلومه داره کمیاب میشه

اصلا شیرخشک نده چیزای مقویی بخور شیرت زیاد میشه

ول کن خواهر شیرخودتو بده فردا بجه شیر خودتو نخوره تو این شرایط جنگی اگ شیر خشک پیدا نکردیم چی

باید ببینی چه به بچه میسازع
نباید با شیرخشک اسهال ، یبوست ، بشه و وزن گیری هم باید داشته باشه
نان وزن دهی خوبی داره ولی معمولا یبس می‌کنه
اپتامیل طعمش به شیر مادر نزدیکه وای جدیدا خوب گیر نمیاد
گیگوز هم تعریفش رو زیاد شنیدم

اپتامیل یک دارم ب قیمت دولتی خاسی میفرسم، اپتامیل بهترینه

سوال های مرتبط