دکتر ب من گفت چکاب کامل اصلا لازم نیست بچه خداروشکر همچیش خوبه گفت یه سری چیزا ک واجبه براش مینویسم ک چک بشه همونا با بیمه هزینش شد یک ملیون وصد
من بردم
دکتر دخترم نوشت باید ۱۷ خرداد انجام بدم
چکاب سالانه ببر خیالت بابت آهن و ویتامین و....راحت میشه
دکترش گفت۱۸ماهگی
من دلم نمیاد ببرم 😪
من بردم خیالم راحت شد ک خداروشکر هیچ مشکلی ندارع.با بیمه تامین فک کنم ۳خورده ای شد ک ما تکمیلی داشتیم چیزی نگرفتن
منم نبردم
منم نبردم عزیزم دو سالگی میبرم
آزاد شد ۸۵۰
ببر من بردم گفت فقر اهن
منم نبردم
یه بار کلا بردمش آزمایش اونم سه سال و نیم بود
خداروشکر نه اذیت کرد نه ترسید نه گریه کرد چون بزرگ تر شده بود راحت و بی دردسر
مشکلی هم نداشت خداروشکر
چکاپ کامل درمانگاه سپاه بردمش ۶۰۰خوزده ایی شد
ولی آزاد بیرون پرسیدم نزدیکی دو تومن میشد
اره عزیزم اشکال داره چکاب بدی خیالت راحته مثلا من بچه مو چکاب کردم متوجه شدم کم خونی داره الان مرتب دارم قطره آهن بهش میدم
دکتر پسر منم کفت دو سالگی
منم نبردم🫠
من نبردم
واجبه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.