عزیزم داروهاتو آمپول هاتو سرساعتی تایئن کن مصرف کن هیچی نمیشه
خدا بزرگ
اصلا تخمگ کشی درد نداره ی رب بی هوش میشی
انتقال هم بیهوشی نداره فقط من خودم یه روز قبل انتقال تا۱۵ روز نشاسته ذرت وباآب قاطی کردم خوردم باعث میشه تخمگ بچسبه به رحم اینوحتما بخور ۱۵ روزتاجواب آزمایش تابری بگیری حموم نرو به حرف هیچ کس گوش نکن بادسشویی فرنگی برودسشویی اصلا یه چیز سنگین حتی ۱کیلودستت نگیر
هرروز صبح هم آب پرتقال تازه بگیرن بدن بخور من همه این کارهاروکردم
خلاصه مواظب باش خدابزرگ
منم تخمک هام زیاد بود اما هایپر نشدم
اگه دارو هارو سر تایم بخوری و رعایت تغذیه کنی نمیشی
نگران نباش
عزیزم منم تازه رفتم توسیکل ای وی اف اصلا نترس بدن هرکسی باهم فرق داره ان شاالله خدا بهمون نگاه کنه هایپر شدن درصورتیه ک تخمکات هیلی بیش ازحد بشه ک اونم یابای بستریه ی روزه یا درمان خونگی برطرف میشه تواین مسیر ممکنه همه چی ببینیم همه بلایی سرمون بیاد,ولی باید قوی باشیم وتوکل کنیم به خدا
ن بابا اگه تخمک خیلی داشته باشی اونم ببببعضی ها هایپر میشن
بعدم دکتر دارو میده اصلا چیز خاصی نیست
من ۴۰ تا تخمک داشتم هایپر نشدم
بعد تخمک کشی میگن چیزای شور باید بخوری دوغ و خیارشور و پفک اینا
نه عزیزم نترس من ۲۴ تا تخمک ازم کشیدن بهم نامه بستری دادن گفتن حالت بد شد برو بیمارستان ولی خداروشکر طوری نشد. بعد تخمک کشی باید شوری و سفیده تخم مرغ زیاد بخوری و استراحت کنی
و همه هایپر نمیشن فقط اونایی که تخمک زیاد دارن اونم شامل همه نمیشه
بدنا همه مثل هم نیست،بعدم ترس و استرس نتیجه ی خوبی روی این مسیر نداره،باید ازامش داشته باشی از استرسا دوری کنی تا بهترین نتیجه رو بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.