خانما تو‌سوپ‌هویج با زرشک بریزم اشکالی نداره؟!

۵ پاسخ

من همیشه میریزم ولی کم

من که ازهمون اول عاشق زرشک بودم الان باورت میشه جلو دستمه دارم خالی خالی میخورم

نه بابا چه اشکالی داره من اوایل که چیزی نمی‌تونستم بخورم زرشک ترش بود مشت مشت می‌خوردم
اینا وقتی ضرر داره که تو حجم خیلی زیاد بخوری

نه هیچ اشکالی نداره

نه بریز . زرشک کم بریز

سوال های مرتبط

مامان مصطفئ مامان مصطفئ ۲ ماهگی
مامان زینب❤️یلدا مامان زینب❤️یلدا ۶ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی