من همیشه میریزم ولی کم
من که ازهمون اول عاشق زرشک بودم الان باورت میشه جلو دستمه دارم خالی خالی میخورم
نه بابا چه اشکالی داره من اوایل که چیزی نمیتونستم بخورم زرشک ترش بود مشت مشت میخوردم
اینا وقتی ضرر داره که تو حجم خیلی زیاد بخوری
نه هیچ اشکالی نداره
نه بریز . زرشک کم بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.