خانوما بنظرتون چه شیر خشکی خوبهه؟

۳ پاسخ

ببلاک..اپتامیل..ببلاک کامفورت

گیگوز

من اپتامیل استفاده میکنم راضیم هم از نظر وزن دهی هم اینکه یبوست نمیاره

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۱۵ ماهگی
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی