سلام خانما بنظرتون چه شیر خشکی خوبه

۷ پاسخ

همه خوبن
باید ببینی کدوم بش میسازه

اپتامیل و ببلاک

باآپتامیل شروع کن شیرخشک سبکیه کمتربچه ای واکنش منفی میده

مرخص نشدی هنوز؟؟

تاپیکشو گذاشتم

مگه شیر نداری عزیزم

من سر پسر اولیم نان دادم سفت شد ببلاک دادم سفت شد اخر سر گیگوز ساخت بهش الان برای بیمارستان بچم گیگوز خریدم بدم بهش میگن سبکه برپایه ی شیر مادره

آپتامیل سبکه خوبه

سوال های مرتبط

مامان یسرا گلی مامان یسرا گلی تولد
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی