۱۳ پاسخ

شیاف گلیسیرین بزن سریع تخلیه میشه

شیاف بزن براش وشربت لاکتولوز بهش بده

شیاف نزن عزیزم
هز داروخانه براش پودر پیدرولاکس بگیر ۱ قاشق غذا خوری توی یه استکان آب یا آبمیوه قشنگ حل کن بهش بده
اگه خیلی شدیده یبوستش روزی دوبار بده
تا شکمش کار کنه

شیاف بزار براش یکم بعدش که اثر کنه بهش شدید فشار میار شاید گریه هم کنه ولی راحت میشه

شربت لاکساپلاس

من ببینم یکم سفت شده دفعش شربت لاکسی ژل میدم بهش یا ماست پروبیوتیک میدم

ببین عزیزم شیافم خوبه، من برا پسرم چایی نبات خیلی تاثیر میزاره. چایی کمرنگ با نبات براش چند بار درست کن بده خوبه

پسر منم اینجوری بود بچم تازه یکم خوب شده موقع دفع قرمز میشد کل موهاش عرق میکرد هی میگفت درد درد🥲

عزیزم پسر من مدت طولانیِ یبوست داشت همه چی امتحان کردم دارو و شربت و پودر پیدرولاکس روغن زیتون و ... چیزی که بیشترین تاثیر و داشت بارهنگ بود یه قاشق بارهنگ و با یه لیوان آب میزاری ۵دیقه میجوشه آخرش دو قاشق گلاب میریزی داخلش میدی بخوره من پسرم با یه قند میخوره

پودر پیدرولاکس. الان دختر من میخوره حدود پنج ماهه

لواشک طبیعی زردآلو بده

پودر پیدرولاکس بده دکتر به من گفت روزی یک بار هربار یک قاشق غذاخوری
شیاف هم وقتی میبینم خیلی اذیته میزارم

یه دونه شیاف گلیسیرین بزار براش

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی