۷ پاسخ

کم نیست؟؟؟ اگه رو نموداره که اوکیه پس

دخترمن ۲۸۰۰ بود ۴ ماهگی ۶۲۰۰

یکم کمه حداقل باید هفت کیلو باشه
ماهی یک کیلو بچه باید وزن بگیرع

رایان ۶۹۰۰ بود دیروز که گفتن نرماله ولی میتونسته بیشتر باشه که نیس… وزن تولد ۳۶۰۰ بود

حیلی کمه

نه کمه

برا دخترم همین بود گفتن خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۱ ماهگی
مامان آریان🥹🩵🧿 مامان آریان🥹🩵🧿 ۵ ماهگی