وزن ۷ونیم برای ۴ماه خوبع؟وزن تولد ۳ونیم

۳ پاسخ

ماشالله خیلی خوبه🧿 دختر من ۶ ماهگی هفت کیلو بود. وزن تولدشم ۳ بود

اره عالی هست به نطرم از دوبرابر وزن تولدش نیم کیلو هم بیشتره خدا حفظش کنه

عالیه
پسر‌من چند روز دیگه هفت ماهه تازه ۷ کیلو شوده

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۱ ماهگی
مامان آریان🥹🩵🧿 مامان آریان🥹🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان یزدان وشایان مامان یزدان وشایان ۱ سالگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی