۶ پاسخ

وای منم میخوام ببینم 😂

این بچه خواهرمه 33 هفته بدنیا اومد دستگاهم نرفت شبیه نارس هم نبود الان 3 ماه نیم خورده ایه تو این عکس دوماهس خدا بعد ده سال بهشون داده 😍😍😍

تصویر

خب بزن نت میاره

دوقلوهای من ۳۳ هفته دنیا اومده بودن دخترم قیافه نوزاد کامل و داشت ولی پسرم مث نوزادان نارس بود قیافش یعنی مشخص بود ک زود دنیا اومده

جدی منم دلم میخاد ببینم

ی بچه پر مو و صورت چروکیده😂
اصلا جالب نیست دلتو میزنه نگاه نکن

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی