وای منم میخوام ببینم 😂
این بچه خواهرمه 33 هفته بدنیا اومد دستگاهم نرفت شبیه نارس هم نبود الان 3 ماه نیم خورده ایه تو این عکس دوماهس خدا بعد ده سال بهشون داده 😍😍😍
خب بزن نت میاره
دوقلوهای من ۳۳ هفته دنیا اومده بودن دخترم قیافه نوزاد کامل و داشت ولی پسرم مث نوزادان نارس بود قیافش یعنی مشخص بود ک زود دنیا اومده
جدی منم دلم میخاد ببینم
ی بچه پر مو و صورت چروکیده😂
اصلا جالب نیست دلتو میزنه نگاه نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.