سلام
آمپول کزاز زدین؟؟؟ بعدش چه حالی داشتین؟؟؟

۵ پاسخ

منم زدم اون لحظه خیلی درد نداشت بعدش دستم درد میکرد ، و اون روز بیحال بودم تکون بچم کم شده بود انگار اونم بیحال بود یکمم بدنم داغ کرد ولی از فرداش دیگه اوکی شدم

منم سه روز پیش زدم فقط یکم دست درد داری همین
خیلی راحته بزن منم استرس داشتم ولی هیچی نشد

بله،دوسه روز دست سنگینه یکم درد داره باید کمتر تکون داد

منم فقط بازو درد شبا نمیتونستم رو اون دستم که واکسن زدم بخوابم

من زدم
سه روز پیش
فقط بازوم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱ ماهگی
مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد