۴ پاسخ

طبیعیه برا منم اینجوری شده تا ۶ ماهگی درست میشه

من شامپو بدون سولفات تقویت کننده مو خریدم اسمش ساین اسکالپ از دکتر پرسیدم شقیقه هامم خیلی ریخت محلول ماینوکسیدیل ۵ درصد دئودراک زدم در اومد واقن. ولی نباید قط بشه باید تا ۱ سال بزنم بعدم کم کم کمش کنم
امپولم بم داد. قرص زینک پلاسم خداروشکر کنترل شده داشتم کچل میشدم کلا

سلام
دقیقا منم خییییلی موهام میریزه
پسرمم همزمان با من ریزش مو گرفت...
طبیعیه و میگن تا ۵. ۶ ماهگی کم ميشه
ولی به خودت برس و دکتر برو تا کنترل شه

اره،، از منم چهارماهگی شروع به ریزش کرد،، الان بچم رفته تو شش ماه ریزش موم شدیدتر شده،، جلو سرم کچل شده😔

سوال های مرتبط