برای سونو تشکیل قلب کی برم ۵ هفته و ۴ روز دارم ؟

۱۰ پاسخ

۱۰ هفته برو

وارد 9

۸یا ۹هفته برو

ن هفته دیگ برو

من ۵ هفته و ۲ روزمه دکتر برام ۲۷ام سونو قلب نوشته

برای من ۸ هفته گفته برام سونو قلب

هفت هفته ب بعد برو

حساب کن از اخرین بار پریود ۶۰ روزت که شد برو

۷ ۹ اینا خوبه تاپیک منو ببین 😥

وارد ۹ هفته شدی برو

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری