خانوما آغوشی هم لازم ببریم بیمارستان ؟ پتو هم بگیرم آره ؟

تصویر
۹ پاسخ

شریعتی خصوصیه؟ چند هزینه اش

آغوشی حتما ببر بزار توش کسی خواست بگیرتش با همون بگیره

قنداق چسبی به کار منکه نیومد

برا بیمارستان چه تصمیمی گرفتی کجا میری؟

من پتو دورپیچ برمیدارم با آغوشی و کریر

پتو که اره
اغوشی هم برای شیردهی و هم مرخص شدن خوبه راحتی

عزیزم آغوشی رو چن گرفتی

اره عزیزم آغوشی از همه چی بهتر به کار میاد راحت میشه بچه رو برداشت خیلی خوبه

پتو دور پیچ لازمه

سوال های مرتبط