۴ پاسخ

تبش چنده تب دخترم 38ونیم بود دکتر سرم نوشت .دارو پدی لاکت داد.استامینوفن داد
انتی بیوتیک داد.قطره بینی داد.شربت تهپع داد .شربت دلپیچه

وقتی تب داره باید ببری دکتر، باید انتی بیوتیک بگیره

ببرش دکتر

بچه منم گرفت ی هفته درگیر بودیم باهاش

سوال های مرتبط

مامان دلوین👶🏻 مامان دلوین👶🏻 ۲ سالگی