منم شیر خودمو میدم روزی دو وعده هم شیر خشک میدم ، دوتاشو در کنار هم بده
شبا که میخواد بخوابه و ظهرا شیرخشک میدم
عزیزم شیر خشک بده در کنارش شیر خودتو بده
دختر منم همینطوری بود دوساعت سه ساعت زیر سینه م بود و طفلک میک میزد شیرم داشتم نه زیاد ولی خیلی رقیق بود اخرشم جیغ میزد و با شیرخشک خوابش میبرد....در نهایت ۴۵ روزگی شیرخشکی شد😔😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.