۳ پاسخ

منم شیر خودمو میدم روزی دو وعده هم شیر خشک میدم ، دوتاشو در کنار هم بده
شبا که میخواد بخوابه و ظهرا شیرخشک میدم

عزیزم شیر خشک بده در کنارش شیر خودتو بده

دختر منم همینطوری بود دوساعت سه ساعت زیر سینه م بود و طفلک میک میزد شیرم داشتم نه زیاد ولی خیلی رقیق بود اخرشم جیغ میزد و با شیرخشک خوابش میبرد....در نهایت ۴۵ روزگی شیرخشکی شد😔😔

سوال های مرتبط