۵ پاسخ

من ۳ وعده میدم
اما اگر اون غذا رو دوست نداشت بجاش باز شیر میدم

ن بابا ۵ ماه تموم کرد وارد ۶ ماه شد باید بهش بدی

کمکی رو دکترا نظرشونه از پایان ۶ ماهگی شروع کرد الان دخترمن ۶وماه و ۱روزشه باید شروع کرد ؟یا وقتی ۶ ماه و ۳۰ روزش شد ؟

دکتر به من گفت روزی ۳ وعده...میشه هم حجم غذارو کم کرد،وعده هارو بیشتر و متنوع تر

آره اوایل یه وعده بعد کم کم دو وعده و سه وعده در طی چندماه این وعده ها باید زیاد بشه من از ۸ ماهگی سه وعدش کردم

سوال های مرتبط