من ۳ وعده میدم
اما اگر اون غذا رو دوست نداشت بجاش باز شیر میدم
ن بابا ۵ ماه تموم کرد وارد ۶ ماه شد باید بهش بدی
کمکی رو دکترا نظرشونه از پایان ۶ ماهگی شروع کرد الان دخترمن ۶وماه و ۱روزشه باید شروع کرد ؟یا وقتی ۶ ماه و ۳۰ روزش شد ؟
دکتر به من گفت روزی ۳ وعده...میشه هم حجم غذارو کم کرد،وعده هارو بیشتر و متنوع تر
آره اوایل یه وعده بعد کم کم دو وعده و سه وعده در طی چندماه این وعده ها باید زیاد بشه من از ۸ ماهگی سه وعدش کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.