۴ پاسخ

من شروع کردم غذای دخترم البته دکترش گفته از فرنی و حریره بادوم شروع کنم هفته ی دیگ مرحله ی بعدی شروع میکنم .به من گفت بعد از هر وعده غذایی تا هر جا ک خودش خوایت و تشنگیش برطرف شد بده بهش من خودم سعی میکنم زیاد ندم .دیگ‌نهایتا ۴ تا قطره چکون میدم میخوره و دوست داره.اب ماجان براش میگیرم

دختر من به آب خوردن علاقه ای نشون نمی‌ده ، به دکترش گفتم گفت اصرار به آب نکنم ، چون شیر میخوره خوده شیر آب داره
۳۰تا آب ولرم میریزم تو شیشه شیر در حد کم میخوره

دکتر یه من گفت ۳ـ۴ بار هر بار ۴-۵ سی سی

معمولا بعد از هر وعده غذا

سوال های مرتبط