من شروع کردم غذای دخترم البته دکترش گفته از فرنی و حریره بادوم شروع کنم هفته ی دیگ مرحله ی بعدی شروع میکنم .به من گفت بعد از هر وعده غذایی تا هر جا ک خودش خوایت و تشنگیش برطرف شد بده بهش من خودم سعی میکنم زیاد ندم .دیگنهایتا ۴ تا قطره چکون میدم میخوره و دوست داره.اب ماجان براش میگیرم
دختر من به آب خوردن علاقه ای نشون نمیده ، به دکترش گفتم گفت اصرار به آب نکنم ، چون شیر میخوره خوده شیر آب داره
۳۰تا آب ولرم میریزم تو شیشه شیر در حد کم میخوره
دکتر یه من گفت ۳ـ۴ بار هر بار ۴-۵ سی سی
معمولا بعد از هر وعده غذا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.