۳ پاسخ

خوبی گلم
مگه قبل از پانکچر سونو نکرد ببینه چندتا فولیکول داری
من ماه پیش رفتم برای پانکچر سونو کردتا ۴ تا فولیکول بیشتر ندارم برای همین دیگه پانکچر نکرد گفت کمه ارزش نداره ببرم برای اتاق عمل
دکترت باید دقت میکرد تا اینقدر هزینه وزحمت به باد نره
انشالله همین یکی جنین بشه وبرات بمونه خدا بخواد با همین یکی هم مادر میشی

عزیز ذخیرت چنده

عزیزم انشالله همون یه جنین خوب میشه و تو رحمت هم تقسیم سلولی میشه و یع دوقلو ناز خدا بهت میده نگران نباش

سوال های مرتبط