۲ پاسخ

ن رینگر باید بزنی اون نمکیه من که اب دورجنینم کم بود رینگر زدم هشتا

من ۴ ماه اول به شدت ویار داشتم هرروز سرم دکستروز میزدم ماما اونجا بهم گفت اب دور جنین رو زیاد میکنه نمیدونم تا چه حد درسته

سوال های مرتبط

مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر سالار مامان امیر سالار ۶ ماهگی