سلام دوست عزیز برای پسر منم اینطوری شد
پنج روزگی لب مرز بود
بزدم دکتر دوتا ازمایش دادم حتی از آزمایشگاه های متفاوت گفتن خوبه،عددش خوب بود،
بردم بهداشت گفت قد نکشیده دوباره ازمایش بده ممکنه از تییروییدش باشه، حتی ب دکتر گفتم گفت نه ،خود دکترش هم فقط وزن و دورسر میگیره
ولی دلم طاقت نیاورد رفتم بهداشت قبل چهل روزگی ازمایش دادم پاشنه پا،دوباره زد لب مرز
دوستان گفتن وریدی دقیقتره،ولی بهداشت گف ما ازمایشگاه های معتبر میفرستیم ببر دکترش ببینه
بردم دکتر گف برای این سن خوبه ،ولی برای چندوقت بعدش ازمایش نوشت ک دیدم بالا زده و کنارش ستاره داره
بعد بهش قرص داد😒
نداره گلم نگران نباش
تیروید نداره ک
.......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.