چرا آدم همش هوس چیزای بد و مضر میکنه

۵ پاسخ

چون نی نی هامون دوست دارن😌😂الکی خودمو قانع میکنم ...

چون کرم درون داریم😂

چون خیلی خوش طعم هستن ، نمیشه از لذیذ بودنشان گذشت

😂😂😂 منم الان داشتم همینو ب شوهرم میگفتم. انقدر ک در طول روز دلم هله هوله میکشه سر وعده های اصلی ک میشینم حالت تهوع دارم نمیتونم بخورم

نمیدونم 🫠🫠🫠ولی خوردنشون یه طرف، عذاب وجدان بعدشون یه طرف ….

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری