چون نی نی هامون دوست دارن😌😂الکی خودمو قانع میکنم ...
چون کرم درون داریم😂
چون خیلی خوش طعم هستن ، نمیشه از لذیذ بودنشان گذشت
😂😂😂 منم الان داشتم همینو ب شوهرم میگفتم. انقدر ک در طول روز دلم هله هوله میکشه سر وعده های اصلی ک میشینم حالت تهوع دارم نمیتونم بخورم
نمیدونم 🫠🫠🫠ولی خوردنشون یه طرف، عذاب وجدان بعدشون یه طرف ….
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.