۲ پاسخ

من از. 5 ماهگی با بیسکویت مادر شروع کردم

دکتر واسه دختر من از ۴ ماهگی شروع کرد گفت نوزاد هر موقع به ۲ برابر وزن تولدش برسه میشه شروع کرد

سوال های مرتبط