من ۲۶تا نان پرو دارم ب قیمت سهمیه گرفتم ۲۴۰ نصفشون هم ازاد ۳۱۵گرفتم
خواستی در خدمتم
پیدا کردی بالاخره؟
گیگوز هم مثل نان هست
چون من گیگوز میدم رفتم نان بخرم بهم گفتن نان وگیگوز یکی هست و کارخونشون یکیه
ببین گیگوز اگر گیر میاد بخر بهش بده ببین چجوری است
یاسوج هسی
داروخونه زارع پور نرفتی؟
باشت نگشتی؟
هر دم از این باغ بری میرسد
یعنی گرونی همه چی یه طرف قحطیش یه طرف دیگه
من رشت هستمپیدا میشه میخوای برات بفرستم
عزیزم خودتو ناراحت نکن به دکترش بگو عوض کنه شیرشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.