هیچی همینجوری با پا میاد تو صورت دکتر 🤣🤣🤣🤣
مگ بچه هم با پا میاد اخع با سر ب زور میاد بیرون 🐣
از من ۳۴ هفته بریچ بود ۳۷ هفته سفالیک شده. الآنم ما رو حیرون کرده. باید سونو کنه بهت نامه بده
من دیروز به دکترم گفتم اگه کیسه ابم پاره شد چکار کنم گفت چهار پنج ساعت وقت داری برو دوش بگیر و بیا بیمارستان اخه دکترم شهری دیگه است یک و نیم ساعت فاصله داریم… حالا شما هم فکر نکن با اولین درد زایمان میکنی اونم بچه بریچ…
تو بیمارستان فوری سونو میکنن نگران نباش
بچه با پا ک نمیاد اصلا امکان طبیعی نیست همون موقع میبرن سزارین
لعنتیا میخوان تا لحظه آخر آدم رو اذیت کنن
با اولین درد باید بری بیمارستان بستری بشی
بریچ طبیعی نمیاد فداتشم
اگ قبل نامه دکتر دردت بگیره میری بیمارستان میبرنت اتاق عمل و سزارین میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.