۹ پاسخ

عالیه ک پیش درد داری ... فاز زایمان ک بری تایم درد کشیدنت کمتر میشه و راحت تر میشه برات ...من خودم بارداری اول از ۳۵ هفته درد داشتم ۳۸ هفته تمام زایمان کردم ... اینبارم همونجوریم

ماه درده ولی اگ فاصله دردات ب ۵ دقیقه رسید برو بیمارستان

من اولی کیسه اب تو ۳۶هفته ۴روز پاره شد رفت دستگاه.دومی نشتی کیسه اب داشتم تو۳۵هفته ودوسه روز رفت دستگاه
سومی شیاف ودوسه هفته اخر امپول زدم دستگاه نرفت ولی بخاطر زردی رفت دستگاه

خواهش میکنم عزیزم

درد میگیره تا بچه بیاد پایین دهانه رحم بازتربشه. ان شالله به راحتی زایمان کنی
بچه چندمته

منم گاها دارم ولی دقت نکردم چندبار در روز میشه ولی دیروز فشار شدید روی واژنم داشتم

حالت چهاردست وپا راه بری.خم و راست بشی.راه بری دردت بیشترمیشه

رحمت داره بارمیشه

نزدیک شدن به زایمان
باز شدن دهانه رحم

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد