۴ پاسخ

من چاق نبودم.
ولی از وقتی ک دکتر گف تنبلی دارم.ینی خودم اجتمال نمیدادم چون ب پوقع پریود میشدم.شروع کردم ب پیاده روی و یوگا.روری ۲۰ دقه بعد شام پیاده روی.۱۵ یوگا(رحمو حسابی گرم میکنه )هر روزم بادومو مویز میخوردم.با روغنم زیر شکممو ماساژ میدادم.البته بجز روزایی ک پریود بودم.(زیاد انجام نمیدادم)و حذف کامل قندیجات.توی دوماه ۵ کیلو لاغر کردم.توی اقدام اولمم کیت زدم و باردار شدم

و ورزش و تغذیه خوب خیلی خیلی خیلی خیلی موثر هست

کاهش استرس
خوردن گرمیجات
همیشه گرم نگه دار رحمت. رو روغن سیاه دونه بریز تو نافت و زیر شکمت رو چرب کن
و یه چیزی که شاید از نظر بقیه خنده دار بیاد اینکه که من دو بار از حاملگی هام رو هروقت قلیون کشیدم ماه بعد باردار شدم

منم انقد دارو خوردم بریدم البته من ی پسر13ساله دارم

سوال های مرتبط