من یه دونه سی هفته رفتم یه دونه هم۳۶باید برم
منم ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم
اخرین سونو و بعدیش رو دکترم گفت ۳۶ هفته و ۵ روز برو
من ۳۴ نرفتم یه دونه۳۰ هفته رفتم یکیشم فک کنم ۳۶ اینا میرم
اگ وزنش خوب بوده بعدی رو ۳۶هفته برو
منم دکتر نوشته بود
رفتم دیگه چاره ای نبود
نمیدونم دیگه هم بهم میگه برو یا نه
منم فردا میخوام برم که دکتر وزن بچه رو چک کنه تاریخ زایمان بهم بده
بله واجبه
منم امروز یهو پیش اومد رفتم
از ۲۸ نرفته بودم
رفتم ببینم رشدش چطور بود که خداروشکر عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.