ی قاشق تو ی لیوان آب یا آبمیوه حل کن یده ی جا هم نخوره اشکال نداره تا پایان روز همشو بخوره ولی
یک قاشق غذا خوری تو آب و یا آب میوه من تو چایی میخورد پسرم قاطی میکردم میخورد البته من پسرم یبوست شدید داشت دکتر میگفت تا سه تا قاشق غذا خوری اشکال ندارع بهش بدی در روز
شربت انجیر فیدولاکس مخصوص کودکان بکیر عالیه
یه قاشق غذاخوری سرصاف تو یک لیوان آب ولرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.