به حرف اینجا گوش نکن دکترت گفته برو فردا عزیزم حتما لازمه ک میگ دکتری میکنن میگن ۳۲ هفته برو😑حتما یه چی میدونه دکتر
من امروز رفتم ۱۳۰۰بود.۲۹هفته و ۳ روز بودم
دقیقا من ۲۹ هفته ۱۱۴۲ بود
دیروز ۱۸۰۰ شده بود
منم ۲۹ هفته رفتم وزن نی نی ۱۱۰۰
و ۱۲۰۰ بود
۳۳ هفته یعنی روز یکشنبه رفتم وزن شون شده بود ۲ کیلو
من لیدی میل دو تا قوطی خوردم
خانما قرص آهن حتما بخورید اونم خیلی تاثیر داره تو وزن جنین یه موقع کمخونی شما بچه رو ضعیف میکنه،لیدی میل هم کاکایویی بهتر وزن میده ،سمنو تازه هم خوبه
استری نداشته باش قرار نی همه درشت باشن که لاغرم باشه میاد شیر میخوره وزن میگیره بخودت استرس ندههه
عزیزم منم به اون موقع که شما رفتی رفتم 1200بود گفت بازم کمه لیدی خوردم زیاد اثر نکرد به نظر خودم چون 33 هفته رفتم 1700 شده بود بعد یکی دوهفته پیش رفتم 2500بود بازم گفت کمه که ال آرژنین نوشت دارم میخورم روزی دوتا حالا هفته دیگه دوباره باید برم پیشش ببینم نتیجه چی شده
تغذیت خوب نیست؟
یاام ۳۲ تموم کن برو
۳۱ هفته ای زوده همون ۳۵ اینا برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.