اره با روسری سفت ببند یا گن بگیر
😬۵روزه همش زایمان کردی ها
طول میکشه صب داشته باش
مبارک باشه
آره عزیزم با یه چیزی شکمتو ببند
حتما گن ببند
معلومه که طبیعیه یدونه بچه از اون شکم دراومده🥰
اره عزیزم خالی شده اینجوریه
آره طبیعی منم این جوری شدم ببند با گن من تازه از امروز شروع کردم بستم
آره دقیقا طبیعیه منم همینجوری بودم بخاطر اینکه شکمت خالی شده
عزیزم حتما ببند و از اینترنت ورزش های خونگی مخصوص شکم رو بگیر تو خونخ انجام بده ک عصله های شکمت جمع بشن ب حالتنرمال برگردن
اره جمع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.