16هفته میشه جنسیت وفهمید؟

۱۰ پاسخ

من ک ۱۴هفته رفتم سونوگرافی جای خوب ک مطمئن بودم کارش دقیق و درست گفت تو انومالی هم همون شد

بله من13 هفته رفتم دقیق گفت حالا تا برم انومالی هم ببینم جنسیت همونه

اره سونو خوب بری میگن

اره عزیزم

بله گلم

بله من 16هفته و ۱روز رفتم گفت

اره فک کنم پسر باشه صد در صده
ولی دختر بازم یکم احتمال شگ و گمان داره

بله کاملا دقیقه

اگه سونوگرافی معتبر بری بهت دقیق میگن
به من ۱۲هفته گفت.

بله من ۱۶ و ۶ روز رفتم گفتن بهم

سوال های مرتبط

مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری