من ک ۱۴هفته رفتم سونوگرافی جای خوب ک مطمئن بودم کارش دقیق و درست گفت تو انومالی هم همون شد
بله من13 هفته رفتم دقیق گفت حالا تا برم انومالی هم ببینم جنسیت همونه
اره سونو خوب بری میگن
اره عزیزم
بله گلم
بله من 16هفته و ۱روز رفتم گفت
اره فک کنم پسر باشه صد در صده
ولی دختر بازم یکم احتمال شگ و گمان داره
بله کاملا دقیقه
اگه سونوگرافی معتبر بری بهت دقیق میگن
به من ۱۲هفته گفت.
بله من ۱۶ و ۶ روز رفتم گفتن بهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.