16هفته و4روز برم برای جنسیت درست میگ جنسیت ؟

۷ پاسخ

اره عزیزم درست میگ ب منم گفتن ۱۶هفتع بیا

بله عزیزم

با سونو آنومالی هفته ۱۸ صد در صد مشخص میشه هزینهتو زیاد میکنی اگر بری

نه بزار هفته ۱۸ بری بعد برو الکی هزینه نکن

اره درست میگه

بله عزیزم

من‌۱۵ هفته رفتم جنسیتو گفت

سوال های مرتبط

مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان آریشاه مامان آریشاه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌ویکم بارداری