زودترینش ۳۶ هفتس ک بدنیا بیاد دیگ سالمه (البته بستگی به جنین دارع)
دیر ترینشم ۴۲ هفته
من خیلی دوست دارم انشالله بچم همون ۳۷ یا نهاااااایتا ۳۸ هفته به دنیا بیاد انشالله صحیح و سالم دوست دارم زودتر ببینمششش برا همون تمام تلاشمو میکنم به دنیا بیاد😅🥹🥹
دوستم ۲۸هفته زایمان کردم.بچش ۴۰روز دستگاه بود.خداروشکر زنده موند.والان ۴سالشه🥰
اول بستگی به جنین داره
زودترینش 36
دیرترینش 42
بستگی به بچه داره هیچی مشخص نیست
من ۳۰ هفته آمپول ریه و سولفات زدم
۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم سزارین
دخترم ۵ روز رفت دستگاه
یه خانم دیگه هم با من ۳۵ هفته زایمان کرد اصلا دستگاه نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.