۵ پاسخ

زودترینش ۳۶ هفتس ک بدنیا بیاد دیگ سالمه (البته بستگی به جنین دارع)
دیر ترینشم ۴۲ هفته

من خیلی دوست دارم انشالله بچم همون ۳۷ یا نهاااااایتا ۳۸ هفته به دنیا بیاد انشالله صحیح و سالم دوست دارم زودتر ببینمششش برا همون تمام تلاشمو میکنم به دنیا بیاد😅🥹🥹

دوستم ۲۸هفته زایمان کردم.بچش ۴۰روز دستگاه بود.خداروشکر زنده موند.والان ۴سالشه🥰

اول بستگی به جنین داره
زودترینش 36
دیرترینش 42

بستگی به بچه داره هیچی مشخص نیست
من ۳۰ هفته آمپول ریه و سولفات زدم
۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم سزارین
دخترم ۵ روز رفت دستگاه
یه خانم دیگه هم با من ۳۵ هفته زایمان کرد اصلا دستگاه نرفت

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری