نباشم براشون
از طرفی بخاطر آرامش خودشون نمیخواییم اذیتشون کنیم و زود بگیریم
از طرفی چ یهو هوا گرم شد و این مای بی بی ها پلاستیک
من که ففط نمیدونم چیکار کنم
هروقت امادگیشو داشت خودش علایم نشون داد اون موقع
من ک حس میکنم خودم اصلا آمادگیشو و اعصابشو ندارم ...دخترمو ۱ سال ۸ ماه راحت از شیر و پوشک گرفتم ولی پسرم این هفته میشه ۲ سال فعلا هیچ برنامه ای واسه پوشک و شیر ندارم .. خسته هم شدم از خریدن شیر و پوشک
از هر وقت آمادگی داشت.
دختر من آمادگیشو داشت ۲۰ ماهگی گرفتم
بعد بعد دوسالگی میخام بگیرم احتمالا همون۲سال و۳ماه اینا سر پاییز ک خونه باشم
تابستون همش این ور اون ور میری
استرس میگیره ادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.