۵ پاسخ

نباشم براشون
از طرفی بخاطر آرامش خودشون نمیخواییم اذیتشون کنیم و زود بگیریم
از طرفی چ یهو هوا گرم شد و این مای بی بی ها پلاستیک
من که ففط نمیدونم چیکار کنم

هروقت امادگیشو داشت خودش علایم نشون داد اون موقع

من ک حس میکنم خودم اصلا آمادگیشو و اعصابشو ندارم ...دخترمو ۱ سال ۸ ماه راحت از شیر و پوشک گرفتم ولی پسرم این هفته میشه ۲ سال فعلا هیچ برنامه ای واسه پوشک و شیر ندارم .. خسته هم شدم از خریدن شیر و پوشک

از هر وقت آمادگی داشت.
دختر من آمادگیشو داشت ۲۰ ماهگی گرفتم

بعد بعد دوسالگی میخام بگیرم احتمالا همون۲سال و۳ماه اینا سر پاییز ک خونه باشم
تابستون همش این ور اون ور میری
استرس میگیره ادم

سوال های مرتبط