۱۲ پاسخ

دو تا مدله کلا سوپاپ دار و معمولی هزچ کدومش تا مک نزنه ازش شیر نمیاد

شیشه شیر نچرال ریسپانس اونت ، سرشیشه شماره ۲
مثل سینه مادره تا بچه مک نزنه چکه نمیکنه
من سرشیشه شماره ۳ رو گرفتم چون شیشه اش بزرگ تر بود ولی خیلی توی گلوی پسرم میپرید شیر
سر شیشه اشو عوض کردم ۲ گرفتم خوب شد

من سه قطره دارم. دو قطره داشتم اصلا نمیاد. فک بچه درد میگیره بس که مک میزنه اخرم هیچی‌‌..

من بی بی لند طرح اونت دارم ۶۰میل رو خیلی از زود تموم می‌کنه و گاهی تو گلوش میپره نمی‌دونم چند قطره هست

از من دو قطره بود ، دخترم تو یک ساعت ۱۰ سیسی تونست بخوره🤐
سه قطره گرفتم هنوز امتحان نکردن فعلا با بیبی لند میخوره

منم اونت دارم با سرشیشه شماره ۲ هم سینمو میخوره هم شیشه

کلا دو مدل داره
یه مدل ساده
یه مدل سوپاپ دار
جنس هم پلاستیکی داره هم پیرکس
سر شیشه هم باید ببینی الان سر شیشه ای استفاده می‌کنی چند قطره هست .
اگه کم میخوره دو قطره اگه زیاد میخوره ۳ قطره بگیر
شما که میگی تو گلوش میپره دو قطره بگیر عزیزم

من اینو دارم خیلی راضیم سر شیشه شماره ۲،
هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک

تصویر

من این مدل گرفتم سریش 3 قطره هست خوبه

تصویر

اینه و گرفتنی ۳ قطره بگیر ۱. و ۲ کلا نمیاد

تصویر

سر شیشه ها به همه شیشه ها میخورن؟ینی میتونم فقط سرشیشه اونت بخرم برا رو شیشه آی که دارم ؟

یه مدل داره ضد چکه تا مک نزنه شیر نمیاد سر شیشه اش سایز داره ۱/۲/۳/۴… تعداد قطره هاشه یه سر شیشه ام داره که ضد چکه نیست شله

سوال های مرتبط