۸ پاسخ

باهاش حرف بزنید هرکاری میکنید توضیح بدید بهش مثلا دارم لباس تنت میکنم بریم غذا بخوریم

من هرکاری میکنم براش توضیح میدم کلا زیاد باهاش حرف میزنم

فکر نکنم کن الان دخترمو با پسرم مقایسه میکنم میبینم انگار زودتر حرف زد دایره لغاتش از اون زمان ک پسرم سن دخترم بود بیشتر
خب من خودم گاهی مثلا میگم بگو البرز بگو کوکو اونم میلش باشه میگه یا براش سخت نباشه

زبانی که خونه صحبت میکنین با زبانی که با بچه ها صحبت میکنین متفاوته؟
تلوزیون و گوشی زیاد میبینن؟


من کتاب خیلی میخونم براش هر چی باشه بهش اسمش رو میگم و تحت فشار نمیذارمش
دخترمم کلمات محدودی میگه

پسرا دیر زبون باز میکنن

دختر منم زود بود همه چیزش پسرم ولی ن فقط چند کلمه میگه چیکار کنم حرف هم میزنیم باهاش

کلا باهاش حرف بزن .اولش شاید اهمیت نده ولی چند وقت بعد اونم میخاد باهات حرف بزنه

باهاش زیاد حرف بزن

پسر منم فقط دد و جیز میگه اعصاب برام نمونده😭

سوال های مرتبط

مامان دخترکم 🥹🫀 مامان دخترکم 🥹🫀 ۱۶ ماهگی