۳ پاسخ

منم اینجوری بودم تموم تنمم درد میکرد پاهام استخونام کتفم یهو سرگیجه و سردرد میگرفتم بهو بدنم داغ میشد مخصوصا کف پاهام ازمایش دادم فهمیدم هم چربیم بالا رفته هم قندم از دیروز رعایت کردم هیچ چیز شیرین نخوردم خداروشکر یکم بهترم

منم توی طول روز اینجوری میشم ازچیه
صبح ها بیشتره

فشارت چک کن
من اصولا شیفت صبح فشارم پایین و تقریبا اینجوری میشم

سوال های مرتبط