۷ پاسخ

از ۵ ماهگی با فرنی آرد برنج دکتر گفت حریره بادام رو از آخرای ۶ بده حساسیت زا هست

من ۴‌ماهگی از عصاره بادوم شروع کردم
بعد فرنی دادم بعد حریره و بعدشم پوره میوه ها

فک میکنم بستگی ب دکتر داره دکتر دخترمن از ۴ماه و یک هفته با اب سیب دو قاشق شروع کرده هر ده روزم ی چیز اضافه کرده

من الان دارم میدم چهارماه و نیم
با پوره میوه شروع کردم

آرد برنج آماده بخرم یا خودم درست کنم

من ۵ ماه و ۲۰ روز شروع کردم
اولی فرنی بعد حریره بعد پوره ها الان کته هم میدم نمیخوره کلا بد غذاست ولی جویدن بلده و همه تعجبیم😅

از پنج ماه و پنج روز با فرنی آرد برنج

سوال های مرتبط