۴ پاسخ

سلام عزیزم انشاالله که به سلامتی و راحت زایمان میکنی🧡
ببخشید ی سوال داشتم من گوشیم آیفون هست ولی مثل شما برنامه گهواره برام قسمت خانه عکس از رشد جنین و هفته ها برام نمیاره چرا اینجوریه چکارکنم🥲

ان شاء الله به سلامتی بگذره ‌عزیزم

واااای عزیزم😍🥺
ایشالله که صحیح و سالم بغلش بگیری🥰💋
منم دیگه دل تو دلم نیست که هرچه زودتر به دنیا بیاد ببینمش🥹
خیلی حس قشنگیه🥺
ایشالله خدا دامن همه کسایی که بچه دوست دارند رو سبز کنه🥰🫠

انشاالله بسلامتی زایمان کنی مارو هم دعا کن🥺🙏🏻🙏🏻

سوال های مرتبط