۷ پاسخ

وایسا سره پابهش بده تکونش بده تاآروم بشه بگیره

یاد خودم افتادم چقدر ناراحت بودم🥲هرشب فقط شیرخشک دادم دیگه عادت کرده شیر خودمو نگرفت

شیر خشک میدی بهش؟

ای وای منم چند روز این مشکلو دارم منی که پسرم فقط رو سینم بود شیر میخورد چند روزه سینمو نمیگیره انگار تو ۳ ماهگی همه اینجوری میشن😪

بهش شیرخشک دادی؟
شیرخشک ندش دوباره سینت میگیره

منم دارم دیوونه میشم
خیلی وقته دارم تلاش میکنم ولی هرچی میگذره بدتر میشه

ب سینت ویتامین اد بزن یکمم بریز ب دهنش
اون وقت میگیره سینتو

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🐣💗🎀 مامان فندوق 🐣💗🎀 ۱۷ ماهگی