۴ پاسخ

مگه اولین باره میخوای بگیری؟

هرکارتی ببری فقط ب نام سرپرست باشه و توش باید ۵تومن داشته باشه

اره صدقه واریز شده

من برای کمک به مادران ودختران سرزمینم دوره خیاطی رو فقط فقط ۱۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله درخدمتم
@fandogh1404
https://ble.ir/mamanefandogh

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی