آره همینه منم از همبن گرفتم
ازاون شکوه بگیر واس چند روز کافیه بعد یه هفته میتونی نوار بهداشتی بذاری
بیمارستان میده
والامن که برای بعد زایمان از نوارخودم سایزبزرگترگرفتم بایه بسته پدبزرگ وپوشک بچه ازاون قدیمیا فقط همون نوارخودم استفاده کردم
خواهر
منم گرفتم از بیمارستان اومدم خونه گفتم این عکس بچست نکنه اشتباه گرفتم
منم از این شکوه خریدم سر اولی ام بیمارستان گف از این بگیرم
بیمارستان خودش میده
بله از همینه
من شکوه استفاده میکردم. زایمانت طبیعیه یا سز؟؟
یا اینا ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.