برای بعد زایمان برای خودم باید ازینا بگیرم ؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

آره همینه منم از همبن گرفتم

ازاون شکوه بگیر واس چند روز کافیه بعد یه هفته میتونی نوار بهداشتی بذاری

بیمارستان میده

والامن که برای بعد زایمان از نوارخودم سایزبزرگترگرفتم بایه بسته پدبزرگ وپوشک بچه ازاون قدیمیا فقط همون نوارخودم استفاده کردم

خواهر
منم گرفتم از بیمارستان اومدم خونه گفتم این عکس بچست نکنه اشتباه گرفتم

منم از این شکوه خریدم سر اولی ام بیمارستان گف از این بگیرم

بیمارستان خودش میده

بله از همینه

من شکوه استفاده میکردم. زایمانت طبیعیه یا سز؟؟

یا اینا ؟

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری