۹ پاسخ

منم همینطور بودم از دکترم پرسیدم امپرازول بخورم اشکالی نداره گفت نه اگر امپرازول نخورم اصلا هیچی از گلوم پایین نمیره سوزش معده و ترش کردن دارم

فاموتیدین و پنتو پرازول عالیه من پنتو ناشتا میخورم تا شب هر چی بخورم دیگه معدم اخ نمیگع

من یک لیوان آب جوش رو بهت پیشنهاد میکنم، واقعا جواااابه

شربت ام جی چند روزه میخورم بعد هر وعده یه سر میخورم ازش خیلی خوب شدم خداروشکر قبلش هم فاموتدین ۴۰ میخوردم بعدش ۲۰گرفتم خودم خیلی وقته فاموتدین میخورم دکتر داد بهم

فقط قرص پنتو پرازول۴۰ ناشتا من فقط با همین خوب شدم

زنجبیلی بخور عزیزم تو چای مقدار کم بریز یا عرق نعنا منم دقیقا همینم و قرص دیگه اروومم نمیکنه البته دکتر به من قرص لانزو داد

صبح ناشتا یه دونه پنتاپرازول بخور ..منم دکترم داده هر روز میخورم

قرص فاموتدین بخور

منم اینجور بودم دکتر فاموتیدن۴۰ گفت بخور

سوال های مرتبط