بچه ها شیرخشک نان قوی تره یا گیگوز؟

۶ پاسخ

من ببلاک میدم راضیم.وزندهیش هم خوبه

نان فک کنم

گیگوز خییییلی متعادله نه خیلی چرب نه خیلی سبک وزن دهیشم تا الان قابل قبول بوده

نان خیلی سبکه من امروز امتحان کردم انگار آب خالی میخوره بچه

نان سنگین ترین شیرخشکه

من اپتامیل دادم. نمیدومم

سوال های مرتبط

مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی
مامان مهیا خانم مامان مهیا خانم ۴ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی