خانما شیرخشک گیگوز طعمش خوبه. بچه ها قبولش میکنن یا ن

۳ پاسخ

منم کیگوز شوهرم خریده خدا کنه بخوره

اره خوبه

خیلبا میگن نان خوبه منم موندم چ کنم

سوال های مرتبط