شیرش خیلی غلیظ اصلا از شیشه شیر نمیاد تا بچم بخوره چیکار کنم؟؟
اصلااا
پسر من تقریبا ۲۰ روز خورد کاملا استم وزنی بود..
سلام منم تازه گرفتم خیلی میخوام بدونم وزن گیری داره
من استفاده میکردم وزن گیری خوب بود ولی یوبس شده بود یک ماه درگیر یبوستش بودم تاخوب شه شیرشم عوض کردم
من معمولیشو میدم وزن گیری بچم خداروشکر خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.