من توی 15روزنصفش خورده
به عنوان کمکی ازدوماه ونیمگی به بعد حدودا هر ۱۰ روز الی یه هفته یکی مصرف میشه
من هرروز نمیدم فقط وقتایی ک خواب کافی یا غذای خوب نمیخورم شیر ندارم اونو میدم و وقتایی ک میرم بیرون میگم مامانم بهش بده واسه همین ماهی یدونه تازه نصفشم میمونه میریزیم دور
دو هفته ده روز اینقدر میره
نه بابا بیشتر شاید 2هفتع
چون روزی 2بار بهش میدم
اره دقیق ی هفته میبره
منم روزی سه چهار وعده میدم ۱۰ روزه هنوز تموم نشده
فک کنم دو هفته اینا کافی باشه
آره هفته ای یکی استفاده میکنیم
من که در روزش ۲بار ۶۰میل میدم و دوهفته گذشته هنوز دارمش
اره تموم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.