خانما این nst چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

خطای اولی برا حرکت
خط پایین برا انقباضع صاف باشه یعنی انقباض نداری اما اینجوری باشه یعنی داری
همون شیاف و آمپول بزن استراحت کن

حرکات خیلی عالیه

عالیه عزیزم

انقباض داری ؟؟

انقباض داری

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان یزدان 🥰 مامان یزدان 🥰 ۹ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۴ ماهگی
مامان فائز مامان فائز ۷ ماهگی
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان 🎀دیانا مامان 🎀دیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۸ ماهگی